Haij! Mun on nyt kyllä pakko myöntää että kouluvuos alko paljon hektisemmin kuin olin osannut kuvitella. Ryhmässä suoritettavia harkkatöitä on paljon, ja nämähän eroaa yksin tehtävistä harkkatöistä omalla kohdalla siinä että aikatauluista ei kehtaa lipsua. Joten silloin kun en ole ollut kavereiden kanssa pakertamassa markkinoinnin case-raportin tai muun vastaavaan parissa, olen mitä todennäköisimmin ollut kotona tekemässä omia kouluhommiani, kuten lämmönsiirtoa tai tilastomatikan harkkoja (kyllä, ensimmäinen periodini on sisältänyt niin tylsiä kursseja kuin miltä kuulostaakin). 

Otsikko siksi, koska päätin etten enää käytä kiirettä tekosyynä kirjoittamattomuudelle! Koska mä todella haluan varata tälle aikaa ja todella kirjoittaa tätä blogia. Ja tää on monena iltana kyllä käyny mun mielessä mutta aina jotkut kouluhommien deadlinet pakottanu tekemään jotain muuta :D Saa nähdä mikä sitten on seuraavan blogikirjoituksen otsikko. 

Mutta tosiaan, en aatellut tässä nyt rueta kertoilemaan että mitä kaikkia kursseja oon käyny, koska a) te tylsistyisitte kuoliaaksi jo niiden kurssinimien kohdalla ja b) suurin osa kursseista jatkuu tässä toisessa periodissa, joten ehdin tehdä sen halutessani myöhemminkin. Sen sijaan selailin tuossa kameran 'vanhoja' kuvia läpi ja löysin kuin löysinkin sieltä jotain materiaalia tännekin. 

Blogiinheppa1.jpg

Tosiaan, sen verran ehdin tehdä tuossa kesätöiden loppumisen ja koulun alkamisen välissä, että lähdin Harjun oppimiskeskukseen kattomaan kenttäkisoja! Täähän oli mun eka kerta kenttäkisoja kattomassa, joten fiilis oli ihan huikea! Ja kuvia tuli räpsittyä sen mukaisesti. Olisi tehnyt mieli heittää niistä suurin osa tänne, koska osa oli tosi onnistuneita tilanne- ja hyppykuvia, mutta koska en saa yhteyttä näihin kuvissa esiintyviin henkilöihin, eikä kaikista saa rajattua kasvoja pois, niin en viiti niitä tänne blogiinkaan käydä julkaisemaan. Anyways ne olisi niitä "kato heppa hyppää", "kato tossa se hyppää taas" -tyylisiä kuvia suurimmaksi osaksi ^^' Oli kuitenkin kiva huomata että pienen säätämisen jälkeen onnistuin saamaan kameran asetukset kohdilleen suhteellisen suurillekin nopeuksille (: 

blogiinreppis1.jpg

Tää on siitä samalta kuvauskerralta kun Jallun kuvat edellisessä postauksessa, mut halusin lisää tän ihan vaan siks koska rakastan tuon miun koiran silmiä niin niin paljon! ♥ Musta tää seepia-filtteri myös sopi tähän kuvaan niin älyttömän hyvin, että eihän tätä voinut olla lisäämättä. 

Reppis oli mun kans nyt yhen viikon täällä Lappeenrannassa, ja yllätyin erittäin positiivisesti siitä miten pitkiä päiviä se osaa olla asiallisesti yksin! Viime vuonna sillä oli se ongelma että jo parin tunnin yksinolon aikana se oli jäyrynnyt vähän kaikkea mahdollista, eikä sitä siis oikein viitsinyt täällä kaupungissa pitää. Nyt ilmeisesti kasvanut sen verran korvien välistä, että yksin oleminenkin sujuu ongelmitta (: Nyt olis tarkoitus ottaa Reppuli taas viikon päästä tänne, ja jos vaikka saisin siitä jonkunlaisen postauksenkin aikaiseksi! 

Tässä siis lähinnä tällainen "kyllä mä olen vielä hengissä" -postaus, katsotaan jos kertoisin vaikka jostain kurssista tai opiskelijaelämästä muuten jossain postauksessa (: Nyt alkoi siis lukuvuoden toinen periodi, ja tässä on jopa vapaapäiviä muulloinkin kuin viikonloppuna, joten aikaa postaamiselle luulisi riittävän. Ja niinhän mä lupasin, etten enää käytä kiirettä tekosyynä :D